Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

ΑΡΚΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ, ΠΙΤΣΙΛΙΔΗΣ ΚΑΙ ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ ΤΟΥΡΚΟΦΑΓΟΣ. ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ

ΑΡΚΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ, ΠΙΤΣΙΛΙΔΗΣ ΚΑΙ ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ ΤΟΥΡΚΟΦΑΓΟΣ. ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ
.
Εγώ ο Δίας είμαι απογοητευμένος. Μετά από διαδοχικά δωρεάν μαθήματα ανωτέρας πολιτικής κατάρτισης αποσύρθηκα ολίγον ώστε να διακρίνω εάν όσοι ισχυρίζονται ότι με παρακολούθησαν ή με καταλάβουσι τω όντι ισχύει και απογοητεύτικα οικτρά. Με συναντούν, μου τηλεφωνούν, και μου λένε τις ίδιες βλακείες ή επικίνδυνες ημιμάθειες περί της ΒΑΘΥΠΟΛΙΤΙΚΗΣ. Συνάμα ανακαλύπτω ότι γίνονται ικανότεροι σε Μικροπολιτική ή και Συμφεροντολογοπολιτική. Διακρίνουν τον κώνωπα αλλά κοιμούνται με μαουλούτζιην/μαξιλάριον το στόμα του νηστικού και ταινειακού λέοντος! Τους φοβάμαι επειδή επικοινωνούν μαζί μου διά να με κάνουν υποτακτικόν τους και διά να με πείσουν ότι είναι ανώτεροι μου σε σκέψη, είθε πολύ θα χαιρόμουν. Αποσύρθηκα ώστε να κάνω δοκιμασία (τέστ) και διαγώνισμα ευαντίληψης και ευσύλληψις των όσων διέδωσα με τα άρθρα μου σε Θεομετρία, Κόμπρα, Παρλαμπίπα κ.α. και με τα αρθρίδια μου εις το προσωποβιβλίον/φατσοβιβλίον και τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά. Δεν θα σας κουράσω πολύ....
.
Οι Κυπραίοι διαχωρίστηκαν συν τοις άλλοις σε Πιτσιλιδικούς και Εκκλησιαστικούς ή και Αρχιεπισκοπικούς του Ττόμμυ δε Μπι από την Τάλα Πάφου. Όσοι παρακολούθησαν τα μαθήματα μου και ισχυρίζονται ότι τα ευαντιλήφθηκαν θα πρέπει να κατάλαβαν ότι αφού τόσον ο Πιτσιλίδης όσον και ο Αρχιεπίσκοπος είναι Μασσώνοι, κονταροκτυπιούνται βάσει διαταγής από τον Τεκτονισμόν και την φάκκαν/κτύπημαν το "τρώει" η Εκκλησία και σαφότερα η Χριστιανική Θρησκεία!
.
Ο Πιτσιλίδης αν κοιτάξετε πήγε ευρωβουλευτής για να πάρει δημοσιότητα από τον πρόεδρον Αναστασιάδην, οργανωμένα σύνολα τεκτονισμού βλέπετε... Ο Αρχιεπέσκοπος είπε ψεύδος προς τον Επίσκοπον Αθανάσιον ότι μετά από μερικά έτη θα υποχωρήσει ώστε να αναλάβει ο δεύτερος. Με το εξ οφύκκιον φαίνεται ότι η Μαφία του Μασωνισμού διά το πως να καθορίζεται δεσπότης υπήρχε από πολύ παλαιά εν Βυζαντίω, χαχαχα. Η ίδια κλίκα συμβούλευε βασιλείς, δούκες και κώμηδες να βάζουν ανυπόφορους φόρους στους αγρότες του Βυζαντίου ώστε οι δεύτεροι να αποσχίζονται και ενώνονται με το Οθωμανικόν (Οθωμανοί = Έλληνες μαφιόζοι όπου μετέπειτα έγιναν μωαμαθεανοί ως άθεοι που είναι για να τα έχουν καλά με μωαμεθανούς και να γεννοκοπάει η αυτοκρατορία τους) νεοσύσστατον κράτος τότε, εν Ικονίω ώσπου εν τέλει οι περισσότεροι ελληνικοί πληθυσμοί εξισλαμίσθηκαν όπως θα γινόταν και τώρα εάν κάποιος έτασσε στους Κυπραίους και τους Ελλαδίτες διαγραφή χρεών και εγκράτηση περιουσιών αν άλλασαν την χριστιανική τους πίστη σε μωαμεθανική ή ιουδαϊκή ή διαβολική τέλος πάντων, χαχαχα!
.
Ο Νικηταράς ο Τουρκοφάγος έσπασε 7 φίξη σε μία ημέρα, έσφαζε δεκάδες μοναχός του, ενώ έτρεχε γρηγορότερα από τον μέσον ίππον, ώστε να μάχεται εδώ και να πετάσσεται ολίγον πιο πέρα να σκοτώνει κάποιους οχτρούς και να επιστρέφει ή να πάει πάρακατω. Φανταστείτε να βλέπετε έναν ξιφομάχο να τρέχει με ταχύτητα φοράδα κατ' επάνω σας. Είναι αδιαμφισβήτητα ο μεγαλύτερος ξιφομάχος όλων των εποχών παγκοσμίως ενώ μαζί με αρκετούς άλλους συμπολεμιστές του οι καλύτεροι κατά σειράν, με δεύτερους μάλλον τους Ιάπωνες και δυνατότερους γενικότερως μαζί με τους Έλληνες σε ρωμή και σήκωμα βαρετού ξίφους τους Ναϊτες Ιππότες.
.
Ο Νικηταράς ο Ελευθερωτής εβάλθηκε από τους πολτικούς πτου τους, στην φυλακή και κατέντησε μετά επαίτης χωρίς να συγκινούνται να του δώσουν ένα κομμάτι ψωμί. Χάριζε ό,τι είχε, ενώ τα πολύτιμα σπαθιά του πώλησε για να πάρει πολύτιμα κέρματα και να τα δώσει στους περαστικούς. ΈΤΣΙ ΤΙΜΟΥΝ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΗΜΙΘΕΟΥΣ ΟΙ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ!!!! Συγκρίνετε τον Νικηταρά με τον Χριστόδουλο Χριστοδούλου που για τον αθέμιτο πλουτισμό του απάντησε πως πρόσφερε στην πατρίδα μέσω ΕΟΚΑ και δικαιούται χαχαχαχα! 
.
Συγκρίνετε τον Νικηταρά με τα ανθρωπάρια Πιτσιλίδη και Αρχιεπίσκοπο. Είναι γνωστόν Πιτσιλίδη πως η καλογρία που εγκαταλείπει το Μοναστήρι της πάντοτε το υβρίζει! Ο Αρχιεπίσκοπος είναι γνωστόν συγχυστολόγος όπου ενώ κατηγορούσε το ΔΗΣΥ το ψήφισε κ.α..
.
Όταν ο Πιτσιλίδης ήταν αγαπημένο παιδί του παπαδαριού τον είχαν στα ώπα ώπα και παράβλεπαν ή δεν πίστευαν πως είναι ομοφυλόφιλος ενώ τους μη "θεολόγους" ομοφυλόφιλους τους κατέκριναν. Δεν έχω τίποτε εναντίον των ομοφυλόφιλών ως ανθρώπων και δεν έχω καμμία έχθρα εναντίον τους για να εξηγούμαστε. Αλλά πότε αρέσει η κιναιδοσύνη στους παπάδες και πότε όχι; Βεβαίως δεν είναι όλοι οι παπάδες φυσανέμηδες και κυρίως οι Μοναχοί ούτε έχω καμμία κακία κατά των κληρικών. Ένας παπάς μου έλεγε για την επικρότηση μου για την μη αναγνώριση του Πατριάρχη από το αγιορείτικο Μοναστήρι του Εσφιγμένου ότι πρέπει να υπακούμε στην Εκκλησία (το τυπικό της εταιρείας, επιχείρησης, διοίκησης οργανισμού) ενώ εγώ έλεγα για το βάθος της Θρησκείας. Τότες, αγαπούσε τον Πιτσιλίδης όντας ομοφυλόφιλος (αν είναι ο άνθρωπος) επειδή τον αγαπούσε ο Αρχιεπίσκοπος, όταν ο Αρχιεπίσκοπος τον στιγμάτισε ιδιαίτερα ως παλειόπαιδο, όχι επειδή αγαπάει κατά την γνώμη μου την Εκκλησία αλλά για να την κτυπήσει μέσω διαμάχης όπως εξήγησα στην αρχή, τότε ο παπάς άλλαξε επίσης γνώμη για τον Πιτσιλίδη, χαχαχα, και αν του ειπεί να πέσει στον λάκκο ο Αρχιεπίσκοπος θα πέσει, και να του ειπεί ο Αρχιεπίσκοπος ότι θεός είναι ο Διάβολος και τον λένε Δαυίδ πάλαι θα το πιστέψει.
.
Τέτοια άβουλα ανθρωπάρια έχουμε και μας καθοδηγούν, μας υβρίζουν, μας προσβάλλουν, μας ειρωνεύονται με έχθρα και βάζουν τους υποτακτικούς τους εναντίον μας, όμοιοι με τα ΑΔΕΛΦΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΡΑΒΒΙΝΟΥΣ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΑΡΙΣΣΑΙΟΥΣ ΤΟΥ ΙΣΓΡΑΕΛ!!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!
.
ΕΙΜ' ΕΛΛΗΝΑΣ, ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ Ως ΕΚΕΙ ΌΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΔΙΚΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ!!!!
.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ
Δημοσιεύτηκε από τον χρήστη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου