Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ - ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ… Το ψέμα στην υγεία και στα χρήματα για το μέρισμα πάει σύννεφο. (ΕΓΓΡΑΦΑ)

Από πού να αρχίσω και που να τελειώσω;;;
Είμαι ανάπηρος εδώ και 6 χρόνια… με 67% και με περνάνε από επιτροπές ΚΕΠΑ κάθε δυο χρόνια…

Με ακρωτηριασμό στο δεξί μου πόδι και ώσπου να περάσω  κάποια επιτροπή περνούν τουλάχιστον 12 μήνες… αφού καταφέρω και περάσω… πρέπει μετά από άλλους δώδεκα μήνες να ξανά κάνω τα χαρτιά μου (σε δημόσια νοσοκομεία  με 3 μήνες αναμονή των νέων εξετάσεων μου) για να ξανά περάσω επιτροπή στα ΚΕΠΑ.
Θα φυτρώσει το πόδι μου;
Ακόμα έλεγαν ότι 43 παθήσεις δεν θα ξανά περάσουν επιτροπή… (ΨΕΜΑ) όλα παρακάτω με σχετικά έγγραφα!
Για το μέρισμα;
Τον προηγούμενο χρόνο έπαιρνα το ΕΚΑΣ νόμιμα… και ενώ η κυβέρνηση λέει ότι δεν μετράται το όποιο επίδομα σε εφορία ή στο μέρισμα έμενα το προσμέτρησε….
Κι όμως μετράται… ΔΕΝ ΠΕΡΝΩ ΤΟ ΜΕΡΙΣΜΑ ΛΟΙΠΟΝ!
Έτσι από 1/1/2014 δεν λαμβάνω κανένα ΕΚΑΣ.
Τα χρήματα που λαμβάνω από την σύνταξη μου είναι 427 ευρώ το μήνα…. 
Πέρναγα από επιτροπές για να ανανεώσω το ποσοστό αναπηρίας της σύνταξης μου έπαιρνα 340 ευρώ και δε ξέρω το γιατί….
Με τις απεργίες των γιατρών φυσικά κάποιους μήνες δεν έλαβα χρήματα… κανένας από αυτούς δεν με ρώτησε πως ζω!

Κανένας Άδωνης και κανένας υπουργός και βουλευτής δεν κάνει κάτι!
Είναι και οι 300 +  1 προδότες και κλέφτες (300 στην βουλή και 1 πρόεδρος της δημοκρατίας)
Σας παραθέτω τα σχετικά έγγραφα παρακάτω!

1: ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΕΠ'ΑΟΡΙΣΤΟΝ




2: Αφού καταθέσαμε τα χαρτιά μας 1/6/2013 η απόφαση βγήκε 1/4/2014 και πρέπει να ξανά περάσουμε επιτροπή αφού καταθέσουμε εκ νέου τα χαρτιά 31/5/2015


3: Η σύναξη μου το 2013 ήταν 3.858,25 ευρώ...
το ΕΚΑΣ 3.526,59 ευρώ
Γιατί μετράνε το ΕΚΑΣ για το μέρισμα;;;;


4: Αποτέλεσμα: ΑΠΟΡΡΙΨΗ - ΛΟΓΩ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ...



ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου