Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

(ΒΙΝΤΕΟ).Γιαταγάνα: Όταν ήμουν εισαγγελέας μου έλεγαν να κουκουλώσω υποθέσεις

Χρυσούλα Γιαταγάνα
Την αποκάλυψη ότι δεχόταν παρεμβάσεις την περίοδο που ήταν εισαγγελέας έκανε η Χρυσούλα Γιαταγάνα, σε συνέντευξή της στον τηλεοπτικό σταθμό Βεργίνα.

«Η δικαιοσύνη πάντα δεχόταν παρεμβάσεις κυρίως από γενικούς γραμματείς. Έχω ιδίαν γνώση», είπε χαρακτηριστικά η ανεξάρτητη βουλευτής, τονίζοντας πως είχε δεχτεί επισκέψεις από γενικούς γραμματείς και υπουργούς, οι οποίοι της ζητούσαν χάρες.
«Τους απέπεμπα. Μου ανέθεσαν να κάνω μια ανάκριση μέσα στις φυλακές Επταπυργίου το 1986 και όταν είδαν ότι έχω συγκεντρώσει τέτοιο υλικό που αποδείκνυε την τέλεση σωρείας κακουργημάτων μου είπαν ΄κουκούλωσε την”», δήλωσε η κ. Γιαταγάνα.

.





* Οι απόψεις της Σύνταξης μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου.
 

Εάν σας άρεσε αυτό το άρθρο,κοινοποιήστε το

ΠΡΟΣΟΧΗ Η ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΚΟΜΠΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΡΤΗΣΑΝΤΑ.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου