Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

EIMAΙ ΕΥΡΩΠΑΙΑ ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙ!


γράφει η Μαριάνθη Νανοπούλου

Μπορώ να καμαρώνω σαν γύφτικο σκεπάρνι γιατί είμαι κι εγώ ευρωπαία !
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος έλαβα ένα τηλεφώνημα από τον σύλλογο παραπληγικών για να πάω να παραλάβω την ετήσια βοήθεια σε τρόφιμα.
Παρέλαβα λοιπόν 6 κιλά μακαρόνια 1 κιλό φέτα και μισό κιλό κεφαλογραβιέρα (έτσι για να μην τρώγεται μόνο του το μακαρόνι). Πέρσι το μενού ήταν πιο πλούσιο.
Είχε και ρύζι και μανέστρα και ναι ναί και κριθαράκι. Επειδή λοιπόν πέρσι φάγαμε πολύ φέτος μας κάνουνε λίγη δίαιτα. Ε…, νταξ φαί είναι, δεν είναι και για χόρταση!
Τα πακέτα επάνω αναγράφουν με μεγάλα γράμματα ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΕ. Ε ζήτω! Είμαι ευρωπαία! Ε ζήτω! Η ΕΕ βοηθάει! Πώς μπορώ εγώ μετά να πω πως η ΕΕ με έχει εξαθλιώσει? Πώς μπορώ να πω πως μου έχει καταπατήσει ότι ιερό και όσιο είχα?

Γιατί πλέον δεν έχω. Μου το πήρανε οι εβραιοπροσκυνούμενοι πολιτικοί με το εβραϊκό αντίσκηνο στο κεφάλι για να θερμαίνεται η καράφλα. Μου πήρανε το σπίτι, μου κόψανε το ρεύμα, μου πήρανε την θέρμανση, μου πήρανε το τσουκάλι, μου πήρανε τα σώβρακα τα δώσανε στην ΕΕ ΑΛΛΑ! Η ΕΕ μου έδωσε ρε μάγκα μου 6 κιλά μακαρόνι για νάχω να φάω ένα χρόνο! Έρε κάτι μάσες που θα πέσουνε! Έρε κάτι τσιμπούσια! Ξεχειλίζω από υπερηφάνεια ως Ευρωπαία πολίτις! Ξεχειλίζω από καμάρι για το μακαρόνι με την σημαία της ευρωπαϊκής ένωσης απάνω. Τη δική μου την σημαία, την ελληνική μου απαγορεύεται να την βάλω στο μπαλκόνι μου αλλά έχω ρε φίλε την ευρωπαϊκή στο μακαρόνι πάνω να χαίρομαι!
Μην ακούσω κανέναν σας να λέει πως η Ευρώπη μας κατέστρεψε! Έχω αδιάσειστα στοιχεία πως ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΑΛΛΑ ΒΟΗΘΑΕΙ.
Κάπου εκεί λοιπόν δίπλα σε ένα τραπεζάκι στα γραφεία του συλλόγου, ήταν διάφορα χαρτάκια. Τα ξεφύλλισα μέχρι να «φορτώσουν» τα τόσα τρόφιμα (παρακαλώ όποιον έχει την επιθυμία να γελάσει να αποχωρίσει ταχέως, εδώ ομιλούμε σοβαρά και ευρωπαϊκά).

Το ένα είχε τίτλο «Εξομολογείσαι?» , το δεύτερο «Πώς η Παναγία μεσιτεύει στον Χριστό για τους αμαρτωλούς?» το τρίτο «Μεγαλυνάρια εικόνων της Θεοτόκου Ψαλλόμενα εις τας ιεράς παρακλήσεις» . Μάλιστα. Αφού μας γεμίσανε το στομάχι (οι ευρωπαίοι , δεν τα έχω με το σύλλογο φυσικά ίσα ίσα που πραγματικά έστω κι έτσι βοηθάει κάποιους πραγματικά αδύναμους) , μας πετάνε και ένα Βοήθεια σας ο Θεός, έτσι για να γουστάρουμε!
Και εμένα τώρα που είμαι και στριμμένο άντερο και μουρλοκαμπέρο μου γεννάται το εξής ερώτημα. Ποίος προμήθευσε αυτά τα όμορφα χαρτάκια με τα τόσο όμορφα Περί Θεού λογάκια? Η Εκκλησία φυσικά.
Τα βάζω κάτω κι έχω και λέω. Τρόφιμα δίνει η ΕΕ, χαρτάκια με παρηγοριά η Εκκλησία. Γιατί κυρά Εκκλησία μόνο χαρτάκια? Με τα λόγια της παρηγοριάς θα βράσει το μακαρόνι στην χωρίς ρεύμα κουζίνα και θα συντηρηθεί το τυρί στο ζεστό πλέον ψυγείο? Αυτή είναι η δουλειά σου ως εκκλησία? Να ταΐζεις με λόγια?
Μέσα στο ευαγγέλιο κάπου διάβασα « όταν ο άλλος έχει ανάγκη από βοήθεια του δίνεις βοήθεια δεν του λες «θα προσευχηθώ για σένα να βρείς βοήθεια» . Επίσης διάβασα ‘Ο έχων 2 χίτωνας να δίδει τον έναν».Εσύ κυρά εκκλησία δεν έχεις δύο χιτώνας, έχει κοντά στους 20.000 βάλε μέσα και τους χιτώνας του Πάσχα, των Κυριακών, των εορτών, των γάμων, των βαφτισίων (ε να έχεις να συναλλάσσεσαι δε λέω, ε τι? Με την ίδια εμφάνιση συνέχεια δεν είσαι κανά κιτσαριό) ο αριθμός ανεβαίνει πολύ, μα πάρα πολύ! Και αυτοί οι χιτώνες είναι τίγκα στο ρουμπίνι και το χρυσάφι. Και οι μπάκες των χιτωνοφόρων σου ξεπροβάλλουν στην γωνία 2 μέτρα πριν τον υπόλοιπο χιτωνοφόρο. Παρόλαυτά δεν αμελείς να βγάζεις δίσκο «υπέρ πτωχών» στις λειτουργίες. Και απορώ…..αν ο κάθε έλληνας δίνει πες ρε παιδί μου 0.50 υπέρ πτωχών, επί 10.000.000 (μέσες άκρες) μας κάνει 5.000.000 ευρώπουλα στα ταμεία της εκκλησίας δια τους πτωχούς. Με 5.000.000 ευρώπουλα ταΐζεις και τους 10.000.000 Έλληνες με μακαρόνι και ρύζι και φακή κι αλεύρι άμα λάχει, οπόταν με την πτωχή μου λογική τα πακετάκια έπρεπε να γράφουν πάνω «ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ» , αντ’ αυτού γράφουν ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΕ και από πλευράς εκκλησίας μοιράζονται φωτοτυπημένες οδηγίες δια την σωτηρίαν της ψυχής και το Κύριε ελέησον δια το γέμισμα της κεφαλής! Και ξανα-απορώ….. αυτά τα 5.000.000 ευρώπουλα που είναι υπέρ φτωχών …σε ποιους φτωχούς δίδεται? Στους φτωχούς χιτωνοφόρους? 

Στα ταμεία των μοναστηριών για την αγορά σχοινιού δια την Παρασκευή κομποσκοινιών με σκοπό την πώληση τους από μοναχούς , με σκοπό την εισροή εσόδων στα μοναστήρια με σκοπό να… και τα λοιπά λοιπά ? Ή μήπως διατίθενται στον Πάσης Ελλάδος Ιερώνυμο (αλήθεια ποιάς Πάσης Ελλάδος εννοούν? Έχεις πολλές Ελλάδες? Εγώ μία ξέρω. Υπάρχει όπως στα χωριά πέρα Ραχούλα δώθε Ραχούλα και σε επίπεδο χώρας Πέρα Ελλάδα –Δώθε Ελλάδα? Ινταξ κάμνουμεν και ολίγον χούμορ οι χαροκαμένοι), δια να ανεβάζει τις μετοχές του στο χρηματιστήριο με τους ΚΑΤΑΡ(αμένους) και λοιπούς καραφλοντυμένους Εβραίους?
Α ναι ρε! Το βρήκα! Δίδονται στον Οικουμενικό Βαρθολομαίο δια την συνέχιση του μεγάλου του έργου δια την καταστροφή του Ελληνισμού, την κυριαρχία της πατρίδος του Τουρκίας και την εγκαθίδρυση της Πανθρησκείας ( αφεντικά και δούλοι ,μάτσο γίναμε ούλοι).
Και φυσικά δίδονται δια την ανέγερση θαυμαστών Ναών (χωρίς ράμπες για να μην χαλάει το μάρμαρο της προσόψεως, ή με ράμπες καρμανιόλες όπου λες άντε θα πάω εκκλησία αλλά ας πάρω και το γραφείο τελετών για συνοδεία…. αφού θα πάω που θα πάω μην κάνουνε και οι άνθρωποι δρομολόγια, είναι ακριβή και η βενζίνα βλέπεις!) και μοναστηριών και αγορά μερτσεντάδων σούπερ σπέσιαλ με ούλα τα κομφόρια για την μετακίνηση των ρασοφόρων και φυσικά για την αύξηση της εκκλησιαστικής πενιχρής περιουσίας με οικοπεδάκια και φιλετάκια ανά την Ελλάδα. (όχι της Πάσης , αλλά αυτής εδώ της δικιάς «μας») .

Και ξαναματαρωτώ , οι 10,000,000 (μέσες άκρες) ΦΤΩΧΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ δίνουν τουλάχιστον 5.000.000 ευρώπουλα υπέρ φτωχών…. ιερέων? Θα μου πεις… ΤΙ ΛΕ ΡΕ ΚΟΠΕΛΙΑ? Η Εκκλησία δεν κάνει συσσίτια?
Αχού τι μου έκανες τώρα……. Ναι η Εκκλησία κάνει συσσίτια με τις δωρεές των πτωχών Ελλήνων για τους πτωχότερους, (υπάρχουν πλέον και εκκλησιαστικοί λογαριασμοί όπου μπορεί ο καθένας να πάει να καταθέσει χρήματα υπέρ των πτωχών ,ε ναι το πανέρι είναι πλέον μπανάλ και τείνει προς εξαφάνιση , στην τράπεζα καλύτερα παίρνει και τους τόκους η εκκλησία πάντα υπέρ των πτωχών!) , οπότε ποια συσσίτια κάνει η εκκλησία είπαμε?? Α ναι παρέχει τους χώρους όπου μπορεί να πάει κάποιος να φάει. Κι εγώ παιδιά κι εγώ! Έχω μεγάλο σαλόνι! Όποιος θέλει ας φέρει φαί για να φάνε οι πεινασμένοι! Κάνω έτσι κι εγώ συσσίτιο!
Αλλά θα μου πείς γιατί η εκκλησία να «ξοδευτεί» αφού φροντίζει για μας η ΕΕ? Βάζει ο ένας το φαί κι αφού χορτάσει η κοιλιά ε ας χορτάσει και η ψυχή με παρηγοριά του αρρώστου! Μην είμεθα και πλεονέχτες!

Σ.σ. Πριν προλάβετε να με πυροβολήσετε ως αιρετική πλάνα και άθεη θα σας ενημερώσω πως γνωρίζω πολύ καλά πως στο σώμα της εκκλησίας ΝΑΙ υπάρχουν ΑΚΟΜΑ κάποιοι που ΟΝΤΩΣ πράττουν έργο Θεού, ακολουθούν τον Λόγο του Ευαγγελίου και είναι σωστοί ποιμένες ως οι νόμοι της ορθοδοξίας ορίζουν.
Έχω την τύχη να γνωρίζω κανα δυο προσωπικά και πραγματικά με βοήθησαν πνευματικά και με καθοδήγησαν και καθοδηγούν στον δρόμο της γνώσεως της Αληθείας Του Θεού και Κυρίου ημών Ιησού Χριστού. Με ώθησαν να μελετήσω τις γραφές και πολλά ακόμα βιβλία ιερατικά και πλημμύρισαν την ψυχή μου με την Αγάπη Του. Δεν τους τσουβαλιάζω όλους .
ΟΜΩΣ όχι δεν θα σιωπήσω για τα κακώς κείμενα τα οποία είναι δυστυχώς κραυγαλέα.
Δεν θα κλείσω το στόμα μου και δεν θα πω «και τι με νοιάζει εμένα εγώ να σώσω το τομάρι μου κι άλλοι ας τα βρούνε μόνοι τους»
ΔΕΝ θα ακολουθήσω την πολυμασημένη τσιχλίτσα του «πίστευε και ΜΗ ερεύνα» όταν γνωρίζω πως επί σκοπού είναι παραφρασμένο κατά πως βολεύει τα συμφέροντα κάποιων. Το σωστό είναι Πίστευε ή μη, Ερεύνα! Δηλαδή Πιστεύεις δεν πιστεύεις ερεύνα για να μάθεις!
Όχι δεν θα σιωπήσω διότι ο σιωπών δοκεί συναινεί κι εγώ ΟΧΙ δεν συναινώ στην καταστροφή της ψυχής των αδελφών μου ούτε της δικής μου!
Θέλω να πηγαίνω στην εκκλησία και να έχω σεβασμό όχι αποστροφή,
Θέλω… όχι δεν θέλω, ΑΠΑΙΤΩ, πλέον , ως Ελληνίδα Χριστιανή Ορθόδοξη να ξαναγίνει η εκκλησία η παλιά γνωστή εύσπλαχνη μητέρα που αγκαλιάζει τα παιδιά της, όχι αυτή η μοντέρνα Ευρωπαϊκή που ευλογεί τους δυνάστες της. Αυτή που δίνει αγάπη ευλογία και χείρα βοηθείας και δεν απλώνει ξεδιάντροπα το χέρι σαν ζητιάνα στο δρόμο βγάζοντας τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών. «τόσο ο γάμος τόσο ο παπάς, τόσο η βάφτιση, τόσο το τρισάγιο κτλ».
ΑΠΑΙΤΩ να ξαναρχίσουν οι ιερείς να κάνουν αγιασμούς στα σπίτια μας όπως παλιά.
ΑΠΑΙΤΩ να εκδιωχθούν όλα τα ανίερα στοιχεία που λυμαίνονται , δυσφημούν, γελοιοποιούν ,εκμεταλλεύονται ,διαβάλλουν και παρεμβάλλονται στο έργο της εκκλησίας και του Ευαγγελίου για δικό τους όφελος που δεν έχει καμία σχέση με τους νόμους της Ορθοδοξίας και του Ευαγγελίου.
Οι απόστολοι του Ευαγγελίου είναι το παράδειγμα προς μίμηση για εμάς τους Λαϊκούς είναι οι καθοδηγητές μας και οι πνευματικοί μας ταγοί. Δεν νοείται λοιπόν αυτοί που καταπατούν τα ιερά εν παντί τρόπο να ιερουργούν, εξομολογούν και καθοδηγούν διότι αντί να σώζουν τις ψυχές τις καταδικάζουν.

Δεν νοείται η εκκλησία να ορκίζει και να ευλογεί αυτούς τους πολιτικούς τους ορκισμένους μασόνους και εχθρούς του Ελληνισμού και της Ορθόδοξης Χριστιανικής Πίστης και να τους επιτρέπει να κάνουν πράξη τις σατανικές εντολές των εβραίων αφεντικών τους δια τον αφανισμό του Ελληνικού έθνους, την υφαρπαγή του Ελληνικού πλούτου και την δωρεά του σε αυτούς.
Δεν νοείται η εκκλησία να προσκυνάει τον Πάπα , τον οποίο έχουν κηρύξει οι Πατέρες της Εκκλησίας στην 7η οικουμενική σύνοδο ως επικίνδυνο αιρετικό και τον οποίο ο Άγιος Κοσμάς Αιτωλός βροντοφώναζε «τον Πάπα καταράσθαι».
Δεν νοείται η εκκλησία η νόμιμη και μόνιμη αντιβασιλεύουσα του Ελληνικού κράτους να ΜΗΝ φροντίζει για το καλό και την ευημερία των ελλήνων αλλά να συναινεί στην καταστροφή του.
Δεν νοείται η εκκλησία να αποκρύβει ιερά βιβλία όπως η Τριαδική Δογματολογία από τον Λαό.
Δεν νοείται η εκκλησία μέσω του εκ Θεού και ανθρώπων εκλεγμένου Οικουμενικού Πατριάρχη να οδηγεί την Ορθοδοξία στην απαξίωση και την αλλοίωση της με την συμμετοχή της στην Πανθρησκεία Της Νέας Τάξης Πραγμάτων των Ιλλουμινάτι-Σιωνιστών- Μασόνων-Εβραίων Ταλμουδιστών.



Δεν νοείται η εκκλησία να επιτρέπει στους σφαγείς των Ελλήνων Χριστιανών να χτίζουν τους ανίερους ναούς τους πάνω στα ιερά εδάφη της ένδοξης Ελλάδος.
Δεν νοείται η εκκλησία να ΜΗΝ ΑΠΑΙΤΕΙ να εφαρμοστεί το Δόγμα του Αγίου Ιωάννου Δούκα Γ’ Βατάτζη προσαρμοσμένο στις σημερινές ανάγκες και επιταγές της Ελλάδος.
Η Ελλάδα για τους Έλληνες και οι Έλληνες για την Ελλάδα.
Δεν νοείται η εκκλησία να είναι το θέατρο σκιών της σημερινής κατάντιας της χώρας μας.
Μετά από όλα αυτά λοιπόν ναι ρε είμαι περήφανη Ευρωπαία πολίτις…???? ΟΧΙ.

Είμαι Περήφανη Ελληνίδα Χριστιανή Ορθόδοξη Ανάπηρη τω σώμα ΟΧΙ τη Ψυχή.
Και δεν σιωπώ, δεν συναινώ, δεν κάθομαι στα αυγά μου κλώσα των κλούβιων αυγών που μου χαρίζουνε.
Τα τρόφιμα του συλλόγου τα παίρνω κάθε χρόνο γιατί τα δικαιούμαι αλλά ευτυχώς είμαι από τους τυχερούς που δεν τα έχουν ακόμα ανάγκη, έτσι τα μοιράζω σε αυτούς τους ανάπηρους τη ψυχή που λιμοκτονούν. Βάζω και από τα δικά μου κάποιες φορές. Δεν ζητάω εύσημα ούτε επαίνους, αγαπάω τον πλησίον μου ως εαυτόν και ακολουθώ τον δρόμο του ευαγγελίου.
Γιατί είναι ο μόνος δρόμος που οδηγεί στο φως. Όμως ήρθε η ώρα να ξεχωρίσει η Ήρα από το σιτάρι , να ενωθούμε ΟΛΟΙ οι έλληνες και να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ επιτέλους τα δικαιώματα μας, με την εκκλησία στο πλευρό μας.
Όχι δεν είμαι περήφανη Ευρωπαία. Όχι δεν δέχομαι την βοήθεια μιας ένωσης που καταστρέφει την χώρα μου, τα αδέλφια μου , την ψυχή μου.
Ο Χ Ι .



* Οι απόψεις της Σύνταξης μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου.
 

Εάν σας άρεσε αυτό το άρθρο,κοινοποιήστε το 

 
 Σας ευχαριστούμε  για την επίσκεψη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου