Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Η κοροϊδία του υπουργού υγείας, της διευθύνσεις του ΙΚΑ και οι ανάπηροι ας πάνε να πεθάνουν!

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
Είμαι ανάπηρος και ακρωτηριασμένος στο αριστερό μου πόδι εδώ και πεντέμισι χρόνια…
είναι η τρίτη φόρα που με καλούν να περάσω επιτροπή λες και το πόδι μου θα φυτρώσει!
Κατέθεσα στο ΙΚΑ-ΚΕΠΑ της Νέας Φιλαδέλφειας τα σχετικά χαρτιά που πηρά από τους γιατρούς στις 31/5/2013 και ακόμα δεν έχουν περάσει από τον σχετικό προέλεγχο από κάποιο γιατρό για να μου βάλουν ημερομηνία εξέτασης από σχετική επιτροπή.
Η κυβέρνηση έδωσε για 6 μήνες από τον Ιούλιο σε όλους τους ανάπηρους που είναι να περάσουν σε επιτροπές τα χρήματα της σύνταξης!
Τον επόμενο μήνα λοιπόν λήγει το 6μηνο και κανένας δεν μπορεί να μας πει αν θα δώσουν παράταση ή όχι! Αν όχι τότε οι ανάπηροι που δεν τους έχουν περάσει ακόμα από επιτροπή πως θα ζήσουν?
Να φανταστείτε ότι η σύνταξη που παίρνω είναι μόλις 427 ευρώ!
Στην είσοδο του καταστήματος του ΙΚΑ-ΚΕΠΑ στην Νέα Φιλαδέλφεια λέει ότι όσοι έχουν καταθέσει τα χαρτιά για τις επιτροπές θα περάνε από αυτές μέσα σε 3 μήνες…. Και γενικότερα το αργότερο σε 5 μήνες ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ Αττική!
Σας παρουσιάζω το σχετικό ΕΓΓΡΑΦΟ στην είσοδο του καταστήματος! 
Μας κοροϊδεύουν? 

Δείτε και το έγγραφο κατάθεσης τον χαρτιών μου στην ιδία υπηρεσία!

Κανένας από τους υπευθύνους δεν ήξερε να μου απαντήσει τι θα γίνει με τα χρήματα μετά το 6μηνο και φυσικά σε ερώτηση μου γιατί δεν έχει περάσει ακόμα από γιατρό μου απάντησε ότι αυτό το μήνα (κατά προτεραιότητα περνάμε οι αιτήσεις του τέταρτου και του πέμπτου μήνα του 2013)
Πράγμα που φυσικά διαψεύδει το σχετικό αναρτημένο έγγραφο στην είσοδο του καταστήματος του ΙΚΑ-ΚΕΠΑ
ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ?



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου